One Punch Man
Koszulki One-Punch Man i gadżety z anime dla fanów japońskich komiksów
Sklep internetowy SinFashion oferuje wszystkim fanom mangi i anime merch fanowski w postaci koszulek z nadrukami, breloczków do kluczy, notesów z nadrukami z Waszych ulubionych anime, puzzli czy czapek. Na stronach naszego sklepu każdy fan japońskich komiksów znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy na zakupy po merch dla fanów anime One-Punch Man.
O czym jest manga One-Punch Man?
One-Punch Man to japoński komiks napisany i zilustrowany przez artystę używającego pseudonimu One. Komiks zaczął ukazywać się w 2009 roku w internecie i szybko zdobył popularność. W 2014 roku Yusuke Murata dokonał adaptacji komiksu internetowego na papierową mangę. Manga ta sprzedała się w 4,5 mln egzemplarzy i była nominowana do nagrody dla japońskich nowych komiksów Manga Taishō. Rok później na podstawie mangi studio Madhouse stworzyło pierwszy sezon anime. Komiks w papierowym wydaniu doczekał się już ponad 20 tomów. Serial anime miał dwa sezony po 12 odcinków. Powstały także gry oraz serial typu OVA (original video animation). Historia opowiada o Saitamie, niezwykle potężnym bohaterze, który potrafi pokonać przeciwników jednym uderzeniem. Jest tak silny, że nie znajduje sobie równych. Jest znudzony i sfrustrowany brakiem wymagających przeciwników. Fabuła tej opowieści podąża za Saitamą i jego przygodami, gdy ten szuka godnego przeciwnika, który mógłby podjąć z nim równą walkę.
Jak One Punch Man zmienił przemysł anime?
Branża anime to prężnie rozwijający się biznes. Anime istnieje od ponad wieku i stało się jedną z najpopularniejszych form rozrywki w Japonii. Jako anime One Punch Man ukazało się w 2015 roku i miało ogromny wpływ na branżę. Jest to jedna z najpopularniejszych serii anime, jakie kiedykolwiek stworzono, a dzięki swojej popularności katapultowała branżę na nowe wyżyny. Spektakl słynie z humoru, akcji i animacji, które przyczyniły się do jego sukcesu. Ten program zrewolucjonizował sposób, w jaki ludzie postrzegają anime. One Punch Man pomógł uczynić japońską animację bardziej dostępną dla zachodnich odbiorców.